Number of the records: 1  

Využití marketingové koncepce v obci Bystřany

  1. S-BP 4477
    Ježková, Bohdana, 1984-
    Využití marketingové koncepce v obci Bystřany [rukopis] = Utilization of marketing concept in village Bystřany / Bohdana Ježková. -- 2009. -- 44 l., [4] l. obr. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Hlavní myšlenkou mé práce je pohled do teoretické i praktické koncepce obce. Má za cíl podat obraz o obci a jejím rozvoji a poukázat na nedostatky v marketingové koncepci obce.. -- Abstract: Main idea of my work is view on theoretical and practical conception of village. Goal of this work is to pass the image about the village, its development and point out to imperfections in marketing conception of the village.
    Olšová, Petra. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketing. obce. Bystřany (Česko). cílové skupiny. marketing conception. village Bystřany. target groups. bakalářské práce
    352. 711.437. 911.373. 339.138. 658.8. (437.315). (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.