Number of the records: 1  

Cestovní ruch v Teplicích z hlediska regionálního rozvoje

  1. S-BP 4215
    Říhová, Radka, 1983-
    Cestovní ruch v Teplicích z hlediska regionálního rozvoje [rukopis] = Tourist trade in Teplice in term of regional development / Radka Říhová. -- 2009. -- 59 l., [10] l. příl. : il., mapy. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřená na cestovní ruch a jeho návaznost na rozvoj města Teplice. Teoretická část práce obsahuje představení regionu, stručný přehled historie a vybrané turistické cíle města. Je zde též obecně popsaný pojem {\clq}qcestovní ruch`` a strategie rozvoje cestovního ruchu v Ústeckém kraji. V odborné části bakalářské práce {\clq}qCestovní ruch v Teplicích z hlediska regionálního rozvoje`` je analyzována klientela některých podnikatelských subjektů, které jsou úzce spojeny s cestovním ruchem v tomto regionu. Dále tato část obsahuje přehled podporovaných aktivit cestovního ruchu ve městě Teplice.. -- Abstract: This bachelor thesis is focused on the tourist trade and it´s sequence on the development of the town Teplice. The theoretical part of this thesis contains the introduction of region, short review of history and selected tourist destination of the town. It is also generally described the concept of ``tourist trade'q and the strategy of tourist trade in Ústecký region. In the practical part of thesis ``Tourist trade in Teplice in term of regional development`` is analyzed the clientele of some commercial subjects, which are closely connected with the tourism trade in this region. Further, this part includes view of supported tourist trade´s activities in the town Teplice.
    Navrátil, Aleš, 1949-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje
    cestovní ruch. lázně. regiony. regionální rozvoj. kultura. Teplice (Česko). Klient. Návštěvník. Tourist trade. Spa. Client. Visitor. Region. bakalářské práce
    (437.315). 316.7. 332.055.2. 332. 615.838. 711.455:615.838. 338.48. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.