Number of the records: 1  

Jaro, léto, podzim, zima, dětskýma očima

  1. P-DP 15726
    Kawinková, Renáta, 1985-
    Jaro, léto, podzim, zima, dětskýma očima [rukopis] = Spring, summer, autumn, winter through children's eyes / Renáta Kawinková. -- 2009. -- 76 l. : [3] l. obr. příl. : il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Milada Linhartová. -- Abstract: Při psaní diplomové práce na téma Jaro, léto, podzim, zima dětskýma očima jsem vycházela z vlastní autorské tvorby ilustrací a básniček s názvem Celoroční básničky pro kluky a holčičky, které jsem přizpůsobila dětem mladšího školního věku a jejich znalostem. Cílem mé diplomové práce bylo vytvoření dětských ilustrací k mým básním a závěrem byla tvorba třídního kalendáře na rok 2009. Děti se měly zamyslet nad přírodou a počasím, jak se mění během roku. Při práci s dětmi jsem rozvíjela jejich dovednosti a fantazii.. -- Abstract: My diploma thesis on the theme: ``Spring, summer, autumn, winter through the children´s eyes``, is based on my author´s work of illustrations and poems called: ``All-season poems for boys and girls``, which I had adapted to the pre-school children´s knowledge. The aim of my diploma thesis was to create an illustrations for my poems and the end was a creation of a class calender for the year 2009. Children were supposed to think about the nature and weather, especially about the changes in nature and weather within the year.During the work with children I was developing their skills and fantasy.
    Linhartová, Milada, 1949-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    dětská umělecká tvorba. dětský výtvarný projev. poezie. náměty, témata a motivy. roční období. kniha. ilustrace. ilustrátor. vývoj ilustrace. básně. autorská kniha. tvorba dětí. roční období. kalendář 2009. book. illustrations. illustrator. development of illustration. author´s book. poems. children´s work. seasons. calendar 2009. diplomové práce
    7.07-053.2. 82-1. 7.04. "321/324". (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.