Number of the records: 1  

Analýza a komparace vybraných učebnic literární výchovy a čítanek používaných na základních a středních školách, resp. v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií

  1. P-DP 14969
    Štočková, Barbora, 1982-
    Analýza a komparace vybraných učebnic literární výchovy a čítanek používaných na základních a středních školách, resp. v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií : zaměřeno na tituly vydané po r. 1989 [rukopis] / Barbora Štočková. -- 2008. -- 164 l. [2] l. příl. : il. -- Ved. práce Martin Fibiger. -- Abstract: Štočková, B. Analýza a komparace vybraných učebnic literární výchovy a čítanek používaných na základních a středních školách, resp. v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií (zaměřeno na tituly vydané po r. 1989) [Diplomová práce] Ústí nad Labem 2008 - Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, Pedagogická fakulta, Katedra bohemistiky a slavistiky, 166 s. Diplomová práce Analýza a komparace vybraných učebnic literární výchovy a čítanek používaných na základních a středních školách, resp. v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií (zaměřeno na tituly vydané po r. 1989), si klade za cíl vytvořit kritéria pro hodnocení učebnic a čítanek literární výchovy užívaných na základních a středních školách, resp. na víceletých gymnáziích. Součástí práce je aplikování kritérií na vybrané řady učebnic a čítanek. Práce se soustředí zejména na analýzu vlastností učebnic metodou komparativní. Užitá metoda slouží k porovnání učebnic za předem stanovených kritérií.. -- Abstract: Štočková, B. Analysis and Comparasion of Selected Literature Education Textbooks and Reading Books used in Elementary and Secondary Schools, or more precisely in Corresponding Grades of Multi-annual Grammar Schools (with focus on items Published after 1989) (Diploma thesis) Ústí nad Labem 2008 - University of Jan Evangelista Purkyně, College of Education, Czcech and Slavic Studies Departnet, 166 p. Diploma thesis Analysis and Comparasion of Selected Literature Education Textbooks and Reading Books used in Elementary and Secondary Schools, or more precisely in Corresponding Grades of Multi-annual Grammar Schools (with focus on items Published after 1989), aims to create evaluation criteria for literature education textbooks and reading books used in elementary and secondary schools, or more precisely in corresponding grades of multi-annual grammar scholls. Part of the thesis is application of the criteria on selected series of textbooks and reading books. The thesis is focused mainly on analysis of the textbooks characteristics with the help of comparative approach. The applied approach is used to compare the textbooks according to set criteria.
    Fibiger, Martin, 1964-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    literární výchova - Česko - 1989-. čítanky - Česko - 1989-. učebnice - Česko - 1989-. učebnice. čítanky. kritéria. hodnocení. analýza. komparace. textbooks. fading books. criteria. evaluation. analysis. comparison. diplomové práce
    82:37.016. (437.3). 371.671. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.