Number of the records: 1
Marketing - od teorie k praxi
Title statement Marketing - od teorie k praxi : skripta pro výuku marketingu / Michaela Jánská Personal name Jánská, Michaela (author) Edition statement 1. vydání Publication Ústí nad Labem : Fakulta sociálně ekonomická, Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2025 Phys.des. 1 online zdroj (78 stran) ISBN 978-80-7561-519-0 (online : pdf) Note KNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy Subj. Headings marketing Form, Genre elektronické knihy * učebnice vysokých škol Conspect 339 - Obchod 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 339.138 * 658.8 * (075.8) * (0.034.2:08) Country Česko Language čeština URL Plný text Document kind ELECTRONIC RESOURCES File name Downloaded Size Comment Skripta_Marketing-od-teorie-k-praxi.pdf 7 659.8 KB 
Number of the records: 1