Number of the records: 1  

Vliv Facebook reklamy na prodejnost produktů u firmy Penax, s. r. o

  1. Nechuta, Jan, 2003-
    Vliv Facebook reklamy na prodejnost produktů u firmy Penax, s. r. o [rukopis] / Jan Nechuta. -- 2025. -- 54 l. (69 968 znaků) : grafy, tab. -- Ved. práce Michaela Jánská. -- Oponent Tereza Šulanová. -- Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání účinnosti placené reklamy na Facebooku a jejího dopadu na interakce a prodejnost produktů firmy Penax, s. r. o. Data z facebookového profilu společnosti byla shromažďována po dobu tří měsíců a následně vyhodnocena pomocí popisné statistiky, korelační analýzy a dalších. Výsledky ukazují, že na prodej produktů má vliv nejen samotná placená reklama, ale také faktory, jako je načasování příspěvků a počet interakcí. Získané poznatky mohou být cenné nejen pro firmu Penax, s. r. o., ale i pro další malé a střední podniky, které zvažují propagaci svých produktů či služeb na Facebooku.. -- Abstract: This bachelor's thesis focuses on examining the effectiveness of paid advertising on Facebook and its impact on engagement and product sales at Penax, s. r. o. Data from the company's Facebook profile were collected over a three-month period and subsequently evaluated using descriptive statistics, correlation analysis and more. The results show that product sales are influenced not only by paid advertising but also by factors such as post timing and the number of interactions. The insights gained can be valuable not only for Penax, s. r. o. but also for other small and medium-sized enterprises considering promoting their products or services on Facebook.
    Jánská, Michaela. Šulanová, Tereza, 1997 -. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    Facebook. interakce. reklama. prodejnost. Facebook. Interactions. advertising. sales performance. bakalářské práce
    (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.