Number of the records: 1  

Disatisfakce studentů při využívání eGovernmentu ve vybraných životních situacích

  1. Title statementDisatisfakce studentů při využívání eGovernmentu ve vybraných životních situacích [rukopis] / Lukáš Johanovský
    Additional Variant TitlesDisatisfakce studentů UJEP při využívání eGovernmentu a jejich administrativní zátěž ve vybraných životních situacích
    Personal name Johanovský, Lukáš, 2001- (dissertant)
    Issue data2025
    Phys.des.107 l. (198 918 znaků) : schémata, tab.
    NoteOponent Lucie Povolná. Ved. práce Marek Vokoun
    AbstractVe společnosti stále více orientované na digitální technologie je efektivní komunikace občanů s veřejnou správou klíčovým předpokladem kvalitních veřejných služeb. Tato práce se proto zabývá disatisfakcí studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem při využívání digitálních služeb veřejné správy (eGovernmentu) a jejich administrativní zátěží spojenou s řešením vybraných životních situací. V práci je aplikován méně tradiční přístup k měření uživatelské nespokojenosti prostřednictvím disatisfakce, která odráží rozdíl mezi očekáváním uživatelů a jejich skutečnými zkušenostmi. Hlavním cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují disatisfakci studentů UJEP s eGovernmentem, a dále kvantifikovat administrativní zátěž, kterou studenti při řešení daných životních situací vnímají. Výsledky mohou být využity jako podklad pro zjištění skutečných výzev v oblasti eGovernmentu mezi studenty UJEP na úrovni magistrátu Ústí nad Labem a napomoci efektivněji řešit vybrané životní situace.
    In a society increasingly oriented towards digital technologies, effective communication between citizens and public administration is a key prerequisite for quality public services. Therefore, this paper focuses on the dissatisfaction of students of Jan Evangelista Purkyně University in Ústí nad Labem with the use of digital public administration (eGovernment) services and their administrative burden in dealing with selected life situations. The paper applies a less traditional approach to measuring user satisfaction through dissatisfaction, which reflects the difference between users' expectations and their actual experiences. The main objective is to identify the factors that influence UJEP students' dissatisfaction with eGovernment and to quantify the administrative burden that students perceive when dealing with selected life situations. The results can be used as a basis for identifying the real challenges in the field of eGovernment among students of UJEP at the level of the Ústí nad Labem City Council and help to more effectively address selected life situations.
    Another responsib. Povolná, Lucie (opponent)
    Vokoun, Marek (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings eGovernment * Veřejná správa * Digitalizace * Nespokojenost * Životní situace * Administrativní zátěž * eGovernment * Public administration * Digitalization * Dissatisfaction * Life situation * Administrative burden
    Form, Genre diplomové práce
    UDC(043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00197531
    Document kindDiploma theses

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.