Number of the records: 1  

Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně

  1. Title statementVliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně / Šárka Sajdlová
    Personal name Sajdlová, Šárka, (dissertant)
    Production2020
    Phys.des.60 stran
    NoteVedoucí práce Sylvie Kotíková
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2020
    Another responsib. Kotíková, Sylvie (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings marketingová komunikace * spotřebitelské chování
    Subj. Headings Děčín (Česko)
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:316.77 * 366.1 * (437.315) * (437.15) * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 165453300716545sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.