Number of the records: 1  

Komunikační strategie Cukrárny U Radnice

  1. Title statementKomunikační strategie Cukrárny U Radnice / Linda Laurichová
    Additional Variant TitlesKomunikační strategie Cukrárny U Radnice v Litvínově
    Personal name Laurichová, Linda, (dissertant)
    Phys.des.71 stran : barevné ilustrace, grafy
    NoteVedoucí práce Čeněk Celer. Oponent Libor Pacovský
    AbstractBakalářská práce se zabývá analýzou současné komunikační strategie Cukrárny U Radnice. Cílem této práce je navrhnout novou komunikační strategii pro cukrárnu, která může napomoct ke zvýšení tržeb. Bylo využito jak primárních dat získaných dotazníkovým šetřením, tak i sekundárních dat, které byly opatřeny společností. Uskutečnil se i experiment na zjištění atraktivnosti interaktivní a neinteraktivní reklamy. Výsledky této práce lze využít v praxi za účelem efektivní komunikace se zákazníky, zvýšení povědomí o podniku a jejich službách, což představuje přidanou hodnotu práce. Tato práce může také posloužit jako inspirace pro malé podniky, které si neví rady s marketingovou komunikací a nemají tolik finančních prostředků k použití komunikačních nástrojů.
    Bachelor thesis is focused on an analysis of current communication strategy of Cukrarna U Radnice. The aim of this work is to propose a new communication strategy for confectionery, which can help increase their sales. There were used primary data, which were obtained by questionnaire survey and secondery data provided by company. An experiment was also carried out to determine an attractiveness of interactive and non-interactive advertising The results of this work can be used in practice in order to communicate effectively with customers, increase awareness of the company and its services, which represents the added value of work. This work can also serve as inspiration for small businesses that do not know how to handle marketing communication and do not have as much money to use communication tools.
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Pacovský, Libor (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace * sociální sítě
    Subj. Headings komunikační strategie * komunikační mix * communication strategy * communication mix * marketing communication * advertising * social network
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:316.77 * 659.1 * 316.472.4 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184576
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 132423300713242sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.