Number of the records: 1
Komunikační strategie Cukrárny U Radnice
Title statement Komunikační strategie Cukrárny U Radnice / Linda Laurichová Additional Variant Titles Komunikační strategie Cukrárny U Radnice v Litvínově Personal name Laurichová, Linda, (dissertant) Phys.des. 71 stran : barevné ilustrace, grafy Note Vedoucí práce Čeněk Celer. Oponent Libor Pacovský Abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou současné komunikační strategie Cukrárny U Radnice. Cílem této práce je navrhnout novou komunikační strategii pro cukrárnu, která může napomoct ke zvýšení tržeb. Bylo využito jak primárních dat získaných dotazníkovým šetřením, tak i sekundárních dat, které byly opatřeny společností. Uskutečnil se i experiment na zjištění atraktivnosti interaktivní a neinteraktivní reklamy. Výsledky této práce lze využít v praxi za účelem efektivní komunikace se zákazníky, zvýšení povědomí o podniku a jejich službách, což představuje přidanou hodnotu práce. Tato práce může také posloužit jako inspirace pro malé podniky, které si neví rady s marketingovou komunikací a nemají tolik finančních prostředků k použití komunikačních nástrojů. Bachelor thesis is focused on an analysis of current communication strategy of Cukrarna U Radnice. The aim of this work is to propose a new communication strategy for confectionery, which can help increase their sales. There were used primary data, which were obtained by questionnaire survey and secondery data provided by company. An experiment was also carried out to determine an attractiveness of interactive and non-interactive advertising The results of this work can be used in practice in order to communicate effectively with customers, increase awareness of the company and its services, which represents the added value of work. This work can also serve as inspiration for small businesses that do not know how to handle marketing communication and do not have as much money to use communication tools. Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
Pacovský, Libor (opponent)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace * sociální sítě Subj. Headings komunikační strategie * komunikační mix * communication strategy * communication mix * marketing communication * advertising * social network Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:316.77 * 659.1 * 316.472.4 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184576 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 13242 3300713242 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1