Number of the records: 1  

Sekundární analýza TIMSS 2015

  1. Title statementSekundární analýza TIMSS 2015 : moderní metody výuky a ICT pohledem mezinárodních i národních datových zdrojů / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková
    Personal name Brusenbauch Meislová, Monika, 1984- (author)
    PublicationPraha : Česká školní inspekce, 2018
    Phys.des.88 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm
    ISBN978-80-88087-18-2 (v knize neuvedeno ; brožováno)
    NoteNa obálce označení 2017/2018
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Daniel, Stanislav (author)
    Folwarczný, Roman (author)
    Hájek, Oldřich, 1981- (author)
    Lebeda, Tomáš, 1976- (author)
    Lysek, Jakub, 1989- (author)
    Marek, Daniel, 1969- (author)
    Navrátilová, Alena (author)
    Soukop, Michal (author)
    Zymová, Kateřina (author)
    Žídková, Markéta, 1975- (author)
    Subj. Headings Trends in International Mathematics and Science Study (projekt)
    Subj. Headings 2015 * 2011-2020
    Subj. Headings hodnocení žáků * základní školy * školní úspěšnost * matematika * přírodovědná gramotnost * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020 * evaluation of school children * elementary schools * school success * mathematics * science literacy * educational research - Czechia - 2011-2020
    Form, Genre výzkumné zprávy * research reports
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC37.091.26/.27 * 373.3 * 37.091.212.7-026.18 * 51 * 37.03:5 * 37.012 * (437.3) * (047.31)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 287953300047424volný výběr K230 2018Date due 31 days
    Sekundární analýza TIMSS 2015

Number of the records: 1