Number of the records: 1
Zásady tvorby marketingové strategie
Title statement Zásady tvorby marketingové strategie / Jan Tomek Personal name Tomek, Jan, 1932- (author) Edition statement 2. vyd., v Institutu řízení 1. vyd. Issue data Praha : Institut řízení, 1991 Phys.des. 69 s. : tab., grafy, schémata ; 21 cm ISBN 80-7014-035-6 (Brož.) Note V tir. název Marketing v podnikové strategii. 2000 výt. Odkazy na lit. Pozn. Přehl. lit Subj. Headings marketing * marketingový management Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 339.138 * 658.8:005 * (035) * 658.8 Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info P-S 12178 3149180449 sklad E Date due 31 days P-S 12178 3149180450 sklad E Date due 31 days P-S 12178 3149180452 sklad E Date due 31 days P-S 12178 3149180453 sklad E Date due 31 days P-S 12178 3149183320 sklad E Date due 31 days P-S 12178 3149180451 sklad E Date due 31 days
Number of the records: 1