Number of the records: 1  

Regionální a mezinárodní marketing

  1. Title statementRegionální a mezinárodní marketing / Karel Lacina, Tomáš Kala
    Personal name Lacina, Karel, 1943- (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataHradec Králové : Gaudeamus, 2003
    Phys.des.136 s.
    ISBN80-7041-929-6
    Note300 výt. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, Katedra ekonomie a managementu
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii.
    Another responsib. Kala, Tomáš, 1946- (author)
    Another responsib. Univerzita Hradec Králové. Fakulta informatiky a managementu (other)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC332.146 * 658.8:339.564
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-S 176043149263495volný výběr P710 2003Date due 31 days
    Regionální a mezinárodní marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.