Number of the records: 1  

Bezpečné prostředí třídy pro výuku oblasti Člověk a jeho svět

  1. Title statementBezpečné prostředí třídy pro výuku oblasti Člověk a jeho svět [rukopis] / Hana Grusserová
    Personal name Grusserová, Hana, 1979- (dissertant)
    Issue data2025
    Phys.des.95 + 1 CD ROM
    NoteVed. práce Ivana Havlínová. Oponent Tereza Arndt
    AbstractTématem diplomové práce je Bezpečné prostředí pro výuku oblasti Člověk a jeho svět. Cílem této diplomové práce je prozkoumat a analyzovat vytváření bezpečného prostředí pro výuku v oblasti "Člověk a jeho svět". Práce se zaměřuje na kompetenční vyučování a jeho vliv na bezpečnost ve třídě, porovnání reálného a virtuálního prostředí a metody, které přispívají k vytváření bezpečného prostředí. Součástí práce je také představení a realizace vzdělávacího programu "Základy demokracie-Spravedlnost" a jeho dopad na bezpečnost školního prostředí. V rámci této analýzy bude proveden dotazníkový průzkum mezi žáky před a po realizaci programu, aby byly získány údaje o vnímání bezpečnosti a efektivitě programu. V závěru práce jsou identifikovány konkrétní postupy a případné hrozby, které mohou ovlivnit bezpečné prostředí v konkrétní třídě.
    The topic of the thesis is Safe environment for learning in the area of Man and his world. The aim of this thesis is to explore and analyse the creation of a safe learning environment in the area of Man and his World. The thesis focuses on competency-based teaching and its impact on safety in the classroom, a comparison of real and virtual environments and methods that contribute to creating a safe environment. The work also includes the introduction and implementation of the educational program "Foundations of Democracy-Justice" and its impact on the safety of the school environment. As part of this analysis, a questionnaire survey will be conducted among students before and after the implementation of the program to obtain data on perceptions of safety and the effectiveness of the program. The thesis concludes by identifying specific practices and potential threats that may affect the safe environment in a particular classroom.
    Another responsib. Havlínová, Ivana (thesis advisor)
    Arndt, Tereza, 1997 - (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra filozofie a humanitních studií (degree grantor)
    Subj. Headings bezpečné prostředí * kompetenční vyučování * reálné a virtuální prostředí * demokracie * spravedlnost * safe environment * competency-based learning * real and virtual environment * democracy * justice
    Form, Genre diplomové práce
    UDC(043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00196319
    Document kindDiploma theses

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.