Number of the records: 1  

A Study of TEFL Techniques' Impact on Teenage Learners' Attention and Engagement

  1. DA 17123
    Laněová, Simona, 2002-
    A Study of TEFL Techniques' Impact on Teenage Learners' Attention and Engagement / Simona Laněová. -- 2025. -- 60 listů : grafy. -- Vedoucí práce Jana Kamenická Oponent Jana Pavlíková. -- Název a text práce v anglickém jazyce. -- Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2025. -- Abstract: Tato bakalářská práce zkoumá, jak různé techniky používané v TEFL ovlivňují pozornost a zapojení studentů ve výuce. Pro tento účel bylo provedeno smíšené výzkumné šetření, které využije dotazníky zaměřené na vzdělávací zkušenosti dospívajících v posledních letech jejich nižšího sekundárního vzdělávání na vybrané základní škole.. -- Abstract: This thesis aims to examine how various techniques used in TEFL affect learners' attention and engagement in classes. For this purpose, mixed methods research approach will be implemented, employing questionnaires aimed at the learning experiences of teenagers in the final years of their lower secondary education at a chosen primary school.
    Kamenická, Jana. Pavlíková, Jana, 1968-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra anglistiky
    angličtina. informační a komunikační technologie ve vzdělávání. pozornost. TEFL. pozornost. zapojení. dospívající. techniky. TEFL. attention. engagement. teenagers. technique. bakalářské práce
    811.111. 37.01:004

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.