Number of the records: 1
Kunderova Nesmrtelnost ve 4. ročníku SŠ - návrh projektového dne
- DA 16803
Rybáková, Tereza, 1999-
Kunderova Nesmrtelnost ve 4. ročníku SŠ - návrh projektového dne / Tereza Rybáková. -- 2025. -- 94 listů : ilustrace. -- Vedoucí práce Ondřej Hník. -- Oponent Pavel Horký. -- Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na návrh, realizaci a reflexi projektového dne pro žáky čtvrtého ročníku střední školy, jehož těžištěm je interpretace románu Nesmrtelnost od Milana Kundery. Cílem práce je ověřit, zda lze prostřednictvím projektového vyučování zprostředkovat složitá filozofická témata literárního textu způsobem, který je pro žáky srozumitelný, smysluplný a osobně prožitkový. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, které zahrnují úvod k autorovi a dílu, metodologické ukotvení projektové a činnostní výuky a detailní popis jednotlivých aktivit včetně reflexe jejich průběhu a zpětné vazby od žáků.. -- Abstract: The thesis focuses on the design, implementation, and reflection of a project day for final-year high school students, centered on the interpretation of Milan Kundera's novel Immortality. The aim of the thesis is to examine whether complex philosophical themes of a literary text can be conveys through project-based learning in a way that is comprehensible, meaningful, and personally engaging for students. The thesis is divided into a theoretical and a practical part, which include an introduction to the author and the novel, a methodological grounding in project-based and activity-based learning, and a detailed description of individual activites, including reflection on their course and student feedback.
Hník, Ondřej. Horký, Pavel. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
literární výchova. projektové vyučování. učivo středních škol. projektová výuka. Milan Kundera. Nesmrtelnost. středoškolská literatura. filozofie ve výuce. činnostní učení. interpretace literárního textu. project-based learning. Milan Kundera. Immortality. high school literature. philosophy in education. activity-based learning. literary text interpretation. diplomové práce
82:37.016. 37.091.313. 373.5.016. (043)378.2
Number of the records: 1