Number of the records: 1  

Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení

  1. Title statementImplementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení [rukopis] / André Mašek
    Additional Variant TitlesImplementace nové strategie digitálního marketingu vybranému podniku a její následné vyhodnocení
    Personal name Mašek, André, 1999- (dissertant)
    Issue data2024
    Phys.des.71 : il., grafy, schémata, tab.
    NoteOponent Tomáš Siviček. Ved. práce Libor Měsíček
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0
    Another responsib. Siviček, Tomáš (opponent)
    Měsíček, Libor, jr. (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headingsdigitální marketing marketingová strategie online marketing sociální sítě PPC reklamní kampaň SEO Digital marketing marketing strategy online marketing social media PPC ads SEO
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC(043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00196280
    Document kindDiploma theses

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.