Number of the records: 1  

Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu

  1. Title statementSociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu / Jaroslav Trkovský
    Personal name Trkovský, Jaroslav, (dissertant)
    Phys.des.64 listů : grafy
    NoteVedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Vojtěch Kotrba
    AbstractBakalářská práce se zabývá zhodnocením dosavadní marketingové komunikace házenkářského klubu Lovci Lovosice prostřednictvím sociálních sítí. Vzhledem k rostoucí důležitosti těchto nástrojů v marketingových strategiích sportovních klubů, se práce zaměřuje konkrétně na sociální sítě Facebook, Instagram a YouTube, a na jejich využití klubem Lovci Lovosice. Tyto konkrétní sociální sítě byly vybrány z důvodu, že klub na nich aktivně působí a využívá je jako hlavní komunikační nástroj při komunikaci se svými fanoušky. Cílem práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii klubu a navrhnout konkrétní opatření a doporučení pro její zlepšení. Zjišťovanými veličinami jsou motivace fanoušků ke sledování oficiálních profilů, spokojenost fanoušků s komunikací klubu a jejich preference ohledně sdíleného obsahu na sociálních sítích. Metodika práce zahrnuje dotazníkové šetření, které proběhlo mezi aktivními fanoušky klubu skrze oficiální fanouškovské stránky. Cílovou skupinou byli fanoušci oficiálního profilu klubu na sociální síti Facebook a Instagram. Metodika práce dále obsahuje analýzu obsahu a komunikace klubu. Získaná data bylazpracována pomocí statistických testů, a to především pomocí odhadů intervalu spolehlivosti, dvouvýběrových parametrických testů a testu ANOVA. Výsledky práce poskytnou klubu podrobné zhodnocení a doporučení, která by měla přispět ke zlepšení marketingové strategie na sociálních sítích v podobě zvýšení interakcí s fanoušky. Výsledky práce mají potenciál využití nejen vybraným klubem, ale také dalšími sportovními kluby, které chtějí optimalizovat svou marketingovou strategii na sociálních sítích.
    The bachelor thesis deals with the evaluation of the current marketing communication of the Lovci Lovosice handball club through social networks. Given the growing importance of these tools in the marketing strategies of sports clubs, the thesis focuses specifically on the social networks Facebook, Instagram and YouTube, and their use by the Lovci Lovosice club. These particular social networks were chosen because the club is active on them and uses them as the main communication tool when communicating with its fans. The aim of the thesis is to evaluate the current marketing strategy of the club and to propose specific measures and recommendations for its improvement. The variables identified are fans' motivation to follow official profiles, fans' satisfaction with the club's communication and their preferences regarding the content shared on social networks. The methodology of the study involves a questionnaire survey conducted among active fans of the club through the official fan pages. The target group was the fans of the club's official social network profiles on Facebook and Instagram. The methodology of the thesis also includes an analysis of the content and communication of the club. The collected data was processed using statistical tests, mainly confidence interval estimation, two-sample parametric tests and ANOVA test. The results of the thesis will provide the club with a detailed evaluation and recommendations to improve its social media marketing strategy in terms of increased fan interactions. The results of this thesis have the potential to be used not only by the selected club but also by other sports clubs who wish to optimize their social media marketing strategy.
    Another responsib. Žambochová, Marta (thesis advisor)
    Kotrba, Vojtěch (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings sportovní marketing * marketingová komunikace
    Subj. Headings sportovní marketing * sociální sítě * marketingová komunikace * sportovní klub * Instagram * Facebook * sports marketing * social media * marketing communication * sports club * Instagram * Facebook
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    UDC796.062:658.8 * 658.8:316.77 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00193606
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 159173300715917sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.