Number of the records: 1
Management kvality v oblasti ambulatní péče pohledem pacientů
- Kalinová, Martina, 1998-
Management kvality v oblasti ambulatní péče pohledem pacientů [rukopis] / Martina Kalinová. -- 2023. -- 16 str. -- Ved. práce Ivana Lamková. -- Oponent Kateřina Kovářová. -- Abstract: Závěrečné práce se zabývá managementem kvality v oblasti ambulantní péče se zaměřením na její hodnocení z pohledu pacientů. Zvyšování kvality zdravotní péče je jedním z klíčových cílů každého státu a Česká republika není výjimkou. V souvislosti s péčí zaměřenou na pacienta je potřeba analyzovat zpětnou vazbu od pacientů, na jejímž základě následně dochází k přetváření struktur vně zdravotnického zařízení.. -- Abstract: The final thesis is about the quality management in the field of ambulant care with focus on its evaluation from the patients' point of view. Improvement of healthcare is one of the key aims of most countries, and the Czech republic is no different. In connection with the patient centred care, it is necessary to analyse feedback from them thanks to which the structures outside of the medical facilities are subsequently improved.
Lamková, Ivana, 1960-. Kovářová, Kateřina. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Oddělení magisterských studijních programů
management kvality. kvalita zdravotní péče. spokojenost pacientů. hodnocení spokojenosti pacientů. quality management. quality of health care. patient satisfaction. evaluation of patient satisfaction
Number of the records: 1