Number of the records: 1
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Title statement Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů / Filip Chaloupka Personal name Chaloupka, Filip, (dissertant) Production 2023 Phys.des. 59 listů : grafy Note Oponent Michaela Jánská. Vedoucí práce Marek Vokoun Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2023 Another responsib. Jánská, Michaela (opponent)
Vokoun, Marek (thesis advisor)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings internetový marketing * spotřebitelské chování * internetové sociální sítě Subj. Headings sociální sítě online marketing nákupní rozhodování spotřebitelé social networks purchasing decisions consumers Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:004.738.5 * 366.1 * 004.738.5:316.472.4 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00189805 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 14914 3300714914 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1