Number of the records: 1
Obraz České Miss v mediálním spektru (tištěných a internetových médií)
- DA 14395
Antošová, Martina, 1996-
Obraz České Miss v mediálním spektru (tištěných a internetových médií) / Martina Antošová. -- 2022. -- 54 listů : ilustrace. -- Vedoucí práce Jiří Koten. -- Oponent Romana Wágnerová. -- Abstract: Cílem bakalářské práce je přiblížit mediální obraz soutěže krásy Česká Miss v tištěných a internetových médiích. Zabývá se pojmem krása obecně, dále soutěžemi krásy v České republice a samotnou soutěží Česká Miss. Praktická část této práce se věnuje odborné analýze českých tištěných a internetových médií. Konktrétně jsou analyzovány roky 2018 a výše. Tyto média jsou dále dělena na soukromá a veřejná. Součástí je shrnutí a závěr, kde jsou popsány výsledky výzkumu a odpovědi na výzkumné otázky.. -- Abstract: The point of this Bachelor thesis is to focus on media image of beauty pageant called Czech Miss in print and internet media. It delas with concept of beauty in general. Next with beauty pageants in the Czech Republic and Czech Miss itself. In the empirical part we can find professional analysis of print and internet media. The analysis focuses on 2018 and subsequent years. The media are divided on private and public media. A part of this thesis is summary and conclusion where we can find research results and answers to research questions.
Koten, Jiří, 1979-. Wágnerová, Romana. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
Česká Miss (soutěž). 2018-2021. internetová žurnalistika. tisk. Česko. mediální obraz. soutěže krásy. internetová média. tištěná média. Czech Miss. media image. beauty pageant. internet media. print media. bakalářské práce
(437.3). (437.1/.3). 070:[004.91:004.738.5]. 070. (043)378.22
Number of the records: 1