Number of the records: 1
Aktivity vhodné pro úspěšný přechod dítěte z mateřské školy do školy základní v programu Začít spolu
- DA 13873
Vlačihová, Božena, 1981-
Aktivity vhodné pro úspěšný přechod dítěte z mateřské školy do školy základní v programu Začít spolu / Božena Vlačihová. -- 2022. -- 75 listů : ilustrace (převážně barevné). -- Oponent Blanka Janáčková. -- Vedoucí práce Pavel Adámek. -- Abstract: V této bakalářské práci se zaměříme na problematiku přechodu dětí do základního vzdělávání ze škol mateřských a výběrem vhodných aktivit, které podpoří pozitivní přijetí nového prostředí. V teoretické části budou zpracovány okruhy vztahující se ke zvolenému tématu. Především se jedná o program Začít spolu a o otázky, jak volit vhodné aktivity, jak v nich pracovat a jakými metodami se řídit v konkrétních situacích. Praktickou část budou tvořit výsledky vlastní dlouhodobé práce s dětmi s využitím doporučení a pravidel vzdělávání programu Začít spolu, jehož cílem bude zajistit dostatek konkrétního výukového materiálu vhodného a využitelného pro předškolní děti a pro děti v 1. třídách, které dětem usnadní návaznost činností, názornost a práce v centrech aktivit. Jedním z prvků této bakalářské práce budou konkrétní příklady a doporučení pro praxi.. -- Abstract: In this bachelor thesis, we will focus on the issue of the transition of children to primary education from nursery schools and the selection of suitable activities that will support the positive acceptance of the new environment. In the theoretical part, topics related to the chosen topics will be elaborated. First of all, it is the Start Together Programme and questions about how to choose the appropriate activities, how to work in their environments and what methods to follow in specific situations. The practical part will consist of the results of their own long-term work with children using the recommendations and rules of education of the Start Together Programme, its aim will be to ensure enough specific teaching material suitable and usa-ble for preschool children and for children in classes one, which will facilitate the con-tinuity of activities, clarity and work in action centres. One of the elements of this ba-chelor thesis will be specific examples and recommendations for practice.
Janáčková, Blanka, 1951-. Adámek, Pavel. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
předškolní výchova. školní zralost. Začít spolu. aktivity. činnosti. přátelství. škola. komunikace. socializace. Start Together Programme. activities. action. friendship. school. communication. socialization. bakalářské práce
373.2. 373.29. (043)378.22
Number of the records: 1