Number of the records: 1  

Mezinárodní marketing

  1. Title statementMezinárodní marketing / Hana Machková a kolektiv
    Personal name Machková, Hana (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Vysoká škola ekonomická, Fakulta mezinárodních vztahů, 1998
    Phys.des.192 s. ; 30 cm
    ISBN80-7079-322-8 (brož.)
    Note1500 výt.. Tabulky
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings mezinárodní marketing * segmentace trhu * Export marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * Textbooks
    Conspect339 - Obchod
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC339.138.017 * 339.5 * 339.9 * 339.138 * 658.8 * (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    SB 7023300059503sklad FDate due 31 days
    Mezinárodní marketing
    Mezinárodní marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.