Number of the records: 1
Mezinárodní marketing
Title statement Mezinárodní marketing / Hana Machková a kolektiv Personal name Machková, Hana (author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Vysoká škola ekonomická, Fakulta mezinárodních vztahů, 1998 Phys.des. 192 s. ; 30 cm ISBN 80-7079-322-8 (brož.) Note 1500 výt.. Tabulky Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings mezinárodní marketing * segmentace trhu * Export marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * Textbooks Conspect 339 - Obchod 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 339.138.017 * 339.5 * 339.9 * 339.138 * 658.8 * (075.8) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info SB 702 3300059503 sklad F Date due 31 days
Number of the records: 1