Number of the records: 1  

Vybrané aspekty životního stylu žáků druhého stupně základních škol Ústeckého kraje

  1. Title statementVybrané aspekty životního stylu žáků druhého stupně základních škol Ústeckého kraje / Jana Pyšná, Ladislav Bláha, David Cihlář, Dominika Petrů, Martin Škopek a Ladislav Pyšný
    Personal name Pyšná, Jana, 1977- (author)
    Edition statementVydání první
    PublicationÚstí nad Labem : Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2021
    Phys.des.303 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
    ISBN978-80-7561-302-8 (brožováno)
    EditionMonografie
    Ser.statement/add.entry Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Monografie
    Note200 výtisků
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Another responsib. Bláha, Ladislav, 1964- (author)
    Cihlář, David (author)
    Petrů, Dominika (author)
    Škopek, Martin, 1978- (author)
    Pyšný, Ladislav, 1959- (author)
    Subj. Headings základní školy - Česko * žáci - Česko * zdravý životní styl * tělesná kondice * obezita * výchova ke zdraví * pedagogický výzkum - Česko * elementary schools - Czechia * learners - Czechia * healthy lifestyle * physical fitness * obesity * health education * educational research - Czechia
    Subj. Headings Ústí nad Labem (Česko : oblast) * Ústí nad Labem Region (Czechia)
    Form, Genre kolektivní monografie * collective monographs
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC373.3 * 37.011.3-052 * 613 * 612.76 * 616-056.257 * 613:37.03 * 37.012 * (437.315) * (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 349613300057063volný výběr K320 2021Date due 31 days
    KB 349613300057064volný výběr K320 2021Date due 31 days
    KB 349613300057164volný výběr K320 2021Date due 31 days
    KB 349613300057165volný výběr K320 2021Date due 31 days
    Vybrané aspekty životního stylu žáků druhého stupně základních škol Ústeckého kraje

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.