Number of the records: 1  

Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR (Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii)

  1. DB 136
    Hodek, Eva Marlene, 1971-
    Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR (Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii) = Marketing and mediation of art in the context of museum and gallery in the Czech Republic (Analysis of the current situation and optimization proposal on a case study) Eva Marlene Hodek. -- 2019. -- 179 listů : ilustrace, portréty + 1 DVD, tabulky (2 složené listy). -- Vedoucí práce Michal Koleček. -- Oponent Tomáš Vlček. -- Oponent Václav Macek. -- Souběžný název v anglickém jazyce. -- Abstract: Tato disertační práce se pokouší poskytnout pohled na marketing a zprostředkování umění v muzeích a galeriích, proniknout do komplexního světa muzejního marketingu - specifické disciplíny marketingu umění a kulturního dědictví. Jejím cílem je identifikovat a objasnit některé hlavní výzvy a příležitosti, jakož i hrozby, jimž soudobá muzea a galerie čelí při plnění svého poslání, funkcí a cílů. Tato práce představuje, shrnuje a analyzuje současné poznatky o implementaci, procesech, technikách a nástrojích muzejního marketingu, strategického marketingového plánování a marketingové komunikace.. -- Abstract: This dissertation thesis attempts to provide an overview of the marketing and mediation of art in museums and galleries, to penetrate the complex world of museum marketing - a specific discipline of arts marketing and cultural heritage. Its aim is to identify and explicate some of the main challenges and opportunities, as well as the threats faced by contemporary museums and galleries in fulfilling their mission, functions and goals. This thesis presents, summarizes and analyzes a current knowledge about implementation, processes, techniques and tools of the museum marketing, strategic marketing planning and marketing communication.
    Koleček, Michal, 1966-. Vlček, Tomáš, 1941-. Macek, Václav. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra dějin a teorie umění
    marketingová komunikace. zprostředkování umění. galerijní animace. stálé expozice. muzeum. galerie. marketing umění. marketing kulturního dědictví. muzejní marketing. marketingový komunikační mix. museum. gallery. art. art mediation. arts marketing. cultural heritage marketing. museum marketing. marketing strategy and communication. marketing communication mix. disertace
    658.8:316.77. 7.071.5. 7.071.5:[72/76:069]. 069. 72/76:069. (043.3)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.