Number of the records: 1
Sekundární analýza PISA 2015
Title statement Sekundární analýza PISA 2015 : vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková Personal name Brusenbauch Meislová, Monika, 1984- (author) Publication Praha : Česká školní inspekce, 2018 Phys.des. 88 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm ISBN 978-80-88087-17-5 (brožováno) Note Na obálce označení 2017/2018 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Daniel, Stanislav (author)
Folwarczný, Roman (author)
Hájek, Oldřich, 1981- (author)
Lebeda, Tomáš, 1976- (author)
Lysek, Jakub, 1989- (author)
Marek, Daniel, 1969- (author)
Navrátilová, Alena (author)
Soukop, Michal (author)
Zymová, Kateřina (author)
Žídková, Markéta, 1975- (author)Subj. Headings Programme for International Student Assessment Subj. Headings 2015 * 2011-2020 Subj. Headings hodnocení žáků - Česko * základní školy - Česko * střední školy - Česko * přírodovědná gramotnost * matematika * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020 * evaluation of school children - Czechia * elementary schools - Czechia * secondary schools - Czechia * science literacy * mathematics * educational research - Czechia - 2011-2020 Form, Genre výzkumné zprávy * research reports Conspect 37 - Výchova a vzdělávání UDC 37.091.26/.27 * 373.3 * 373.5+377 * 37.03:5 * 51 * 37.012 * (437.3) * (047.31) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 28794 3300047423 volný výběr K230 2018 Date due 31 days
Number of the records: 1