Number of the records: 1  

Jazykové prostředky v reklamách na automobily

  1. Title statementJazykové prostředky v reklamách na automobily / Petr Pok
    Personal name Pok, Petr, (dissertant)
    Phys.des.59 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD
    NoteOponent Ludmila Zimová. Vedoucí práce Jiří Hasil
    AbstractBakalářská práce se zabývá jazykovými prostředky v reklamách na automobily. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zaměřuje na marketing, reklamu, strukturu reklamního textu a styl reklamy. V praktické části bylo zkoumáno 20 reklam, přičemž 10 je vizuálních 10 audiovizuálních. V reklamách byly zkoumány jazykové prostředky dle předem určených metodik. Byly stanoveny tři hypotézy, na které odpovídá závěr. Druhou složkou praktické části je dotazníkové šetření, v němž respondenti odpovídali na otázky spjaté s jazykovými prostředky užitými v reklamách. Jednou z hlavních výzkumných otázek bylo, jak respondenti vnímají cizí slova v reklamách a jaká reklama na automobily se jim vybaví jako první.
    The focus of this bachelor thesis is on language features used in car advertisements. The paper contains a theoretical and practical section. The theoretical section covers marketing, advertisement slogan structure and the register of advertisements. Practical section disseminates 20 adverts (10 are visual and 10 audiovisual) according to set benchmarks. Three basic hypotheses were started, which addressed in the summary. Second subsection of the practical section is a questionnaire, in which the respondents answered questions related to language features used in advertisements. One of the most prominent queries was the perception of foreign language in advertisements and which of the advertisements would leave a lasting impact.
    Another responsib. Zimová, Ludmila, 1953-2022 (opponent)
    Hasil, Jiří, 1957- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (degree grantor)
    Subj. Headings jazyková analýza * reklama a propagace * automobilový průmysl
    Subj. Headings marketingový mix * jazykové prostředky * automobily * advertisement * marketing mix * linguistic means * automobiles
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect81 - Lingvistika. Jazyky
    UDC81'42 * 659.1 * 629.331:338.45 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181990
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 110903300711090sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.