Number of the records: 1  

Marketingová komunikace sportovního klubu

  1. Title statementMarketingová komunikace sportovního klubu / Andrea Tučková
    Personal name Tučková, Andrea, (dissertant)
    Phys.des.63 stran : barevné ilustrace, grafy
    NoteOponent Jan Černý. Vedoucí práce Michaela Jánská
    AbstractKlub biatlonu Jílové se v současné době potýká s nízkou informovaností o klubu na veřejnosti, a tudíž s nízkým počtem zájemců o členství v klubu. Cílem bakalářské práce je identifikovat aktuální marketingovou komunikaci klubu a následně navrhnout nástroje marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o existenci Klubu biatlonu Jílové a rozšířit tak členskou základnu klubu. Pro navrhnutí marketingové komunikace je nejdříve důležité poznat dosavadní marketingovou komunikaci klubu, což je provedeno analýzou samotného klubu a analýzou konkurence ve městě Děčín. Hlavním předpokladem vzniku členské příslušnosti potencionálního zájemce je pouze chuť sportovat. Cílovou skupinou jsou prioritně žáci základních a středních škol ve městě Děčíně. Ke zjištění optimálních forem marketingové komunikace bylo provedeno dotazníkové šetření zaměřené na zmíněnou cílovou skupinu, tedy potencionální členy klubu ze sledovaných škol. Dotazníkové šetření bylo vyhodnoceno statistickými metodami jako Friedmanovým testem, Anovou či jednovýběrovým t-testem. Výstupem práce je návrh nových marketingových nástrojů na vybranou cílovou skupinu, čímž dojde k rozvoji Klubu biatlonu Jílové o nové členy a zájemce o biatlon. Bylo navrhnuto působení klubu na sociálních sítích, veřejných akcích a ve školách. Dále využití tiskovin, náborových letáku či zapojení rodičů.
    The Biathlon Club Jílové is currently struggling with low awareness of the club in public and therefore with a low number of people interested in membership. The aim of the bachelor thesis is to identify current marketing communication of the club and subsequently to propose the tools for marketing communication in order to increase the awareness of the existence of the Biathlon Club Jílové and to extend the club's membership base. To propose a marketing communication, it is first important to know the club's current marketing communication, which is performed by analysing the club itself and their competition in the city of Děčín. The main assumption for a new membership of potential candidate is the desire to do sports. The target group is represented by primary and secondary school students in Děčín. To find out the optimal forms of marketing communication, a questionnaire survey focusing on the target group (i.e. potential club members from the monitored schools) was conducted. The questionnaire survey was evaluated by statistical methods such as Friedman's test, analysis of variance or one-sample location test. The output of the bachelor thesis is a proposal of new marketing tools with respect to the identified target group, which would lead to the Biathlon Club's membership base grow with those interested in biathlon. The club was proposed to utilize social networks and increase their presence in public events and schools. Furthermore, the thesis also considers presence in the local newspaper, recruitment leaflets or involvement of parents.
    Another responsib. Černý, Jan (opponent)
    Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings marketingová komunikace * sportovní kluby
    Subj. Headings biatlon * zvýšení povědomí * členství klubu * sport club * raising awareness * membership * marketing communication
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:316.77 * 796/799:061 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181736
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 112203300711220sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.