Number of the records: 1  

Marketingová komunikace ve firmě Sádrokartony Šusta

  1. Title statementMarketingová komunikace ve firmě Sádrokartony Šusta / Nikola Lešková
    Personal name Lešková, Nikola, (dissertant)
    Phys.des.58 stran : barevné ilustrace, grafy
    NoteOponent Jan Černý. Vedoucí práce Michaela Jánská
    AbstractTato bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace firmy Sádrokartony Šusta, která působí na průmyslovém trhu, v odvětví stavebnictví. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké je povědomí obyvatel města Děčín o firmě Sádrokartony Šusta a navrhnout doporučení na změnu marketingové komunikace, která by mohla vést k získání většího počtu zákazníků. Dalším cílem práce je zjistit, zda existuje vztah mezi způsobem výběru firmy, která nabízí služby v odvětví stavebnictví a věkem zákazníka. Stanovených cílů je dosaženo prostřednictvím analýzy prostředí a dotazníkového šetření, kdy data jsou vyhodnocena kvantitativní metodou pomocí testu nezávislosti. Z výsledků je patrné, že existuje slabý vztah mezi věkem zákazníka a jeho vnímáním jednotlivých komunikačních nástrojů. Firmě je po zvážení všech faktorů jednotlivých doporučení navržena úprava webových stránek s optimalizací uživatelského rozhraní webu pro mobilní zařízení a tvorba profilu na sociální síti.
    This bachelor thesis deals with the topic of marketing communication of the company Sádrokartony Šusta which operates in the industrial market, the construction industry. The goal of the thesis is to find out how people in Decin are aware about the company Sádrokartony Šusta and suggest a recommendation for change of marketing communication which could lead to the acquire more customers. Another goal of the thesis is to find out if there is a relation between the way of choosing a company that offers services in the construction industry and the age of the customer. The set goals are achieved by a analysis of of opportunities and threats and questionnaire survey and the data were evaluated by a quantitative method using the test of independence. The results show that there is some relation between customer age and perception of each communication tool. After considering all of the recommendations,to the company is suggested to modify the website to optimize the web user interface for mobile devices and create a social network profile.
    Another responsib. Černý, Jan (opponent)
    Jánská, Michaela (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings průmyslový marketing * marketingová komunikace
    Subj. Headings komunikační mix * propagace * komunikace se zákazníkem * marketing ve stavebním průmyslu * industrial marketing * marketing communication * communication mix * promotion * communication with the customer * marketing in the construction industry
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.849.2 * 658.8:316.77 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179379
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 112173300711217sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.