Number of the records: 1
Ambientní média v reklamě
Title statement Ambientní média v reklamě : význam designu při tvorbě ambientních médií / Tomáš Šula Personal name Šula, Tomáš, 1984- (author) Edition statement 1. vydání Publication Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2017 Phys.des. 137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-7454-682-2 (brožováno) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings ambientní média * reklama a propagace * design * ambient media * advertising * design Form, Genre monografie * monographs Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1-028.76 * 659.1 * 7.05 * (048.8) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 23085 3300038710 volný výběr P750 2017 Date due 31 days
Number of the records: 1