Number of the records: 1  

Ambientní média v reklamě

  1. Title statementAmbientní média v reklamě : význam designu při tvorbě ambientních médií / Tomáš Šula
    Personal name Šula, Tomáš, 1984- (author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2017
    Phys.des.137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7454-682-2 (brožováno)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings ambientní média * reklama a propagace * design * ambient media * advertising * design
    Form, Genre monografie * monographs
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1-028.76 * 659.1 * 7.05 * (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 230853300038710volný výběr P750 2017Date due 31 days
    Ambientní média v reklamě

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.