Number of the records: 1
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
Title statement Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem [rukopis] / Kamila Šťastná Personal name Šťastná, Kamila, (dissertant) Issue data 2013 Phys.des. 59 s (10 075 znaků) : il., grafy, tab. Note Ved. práce Helena Michajlovská. Oponent Michaela Jánská Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Another responsib. Michajlovská, Helena (thesis advisor)
Jánská, Michaela (opponent)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings Marketingový mix konkurence marketingový výzkum SWOT analýza Marketing tools rival marketing inquiry SWOT analysis Form, Genre bakalářské práce UDC (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165817 Document kind Diploma theses
Number of the records: 1