Number of the records: 1
Teorie a metody politického marketingu
Title statement Teorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol. Personal name Chytilek, Roman, 1976- (author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012 Phys.des. 341 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7325-281-6 (brož.) : Kč 349,00 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie Another responsib. Eibl, Otto, 1981- (author)
Matušková, Anna, 1978- (author)Subj. Headings politický marketing * political marketing Form, Genre kolektivní monografie * collective monographs Conspect 32 - Politika UDC 32.019.5:659.1 * (048.8:082) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 18947 3300032703 kat. politologie a filozofie FF In-Library Use Only KB 18947 3300032704 kat. politologie a filozofie FF In-Library Use Only
Number of the records: 1