Number of the records: 1  

Vizuální styl prodeje ze dvora

  1. DA 7211
    Vavroušková, Vendula, 1989-
    Vizuální styl prodeje ze dvora = The visual style of direct sale / Vendula Vavroušková. -- 2016. -- 50 listů : barevné ilustrace + 1 DVD. -- Vedoucí práce Pavel Beneš. -- Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu korporátní identity statku na venkově Českomoravské vrchoviny. Důraz je soustředěn na vysvětlení teoretických základů identity z pohledu psychologie i marketingu. Seznamuje čtenáře s historií, současností i očekávanou budoucností statku, aby nastínila inspiraci, která vedla ke vzniku korporátního stylu Vavrouškova statku. Konkrétně vysvětluje vznik ornamentu, který je základem celé identity a techniku, která celý koncept propojuje. V neposlední řadě pak prezentuje vzniklý korporátní styl na konkrétních příkladech souvisejících s činností Vavrouškova statku.. -- Abstract: This thesis focuses on the creation of corporate identity of the farmhouse in the countryside of the Českomoravská highlands. The emphasis is focused on explaining the theoretical foundations of identity from the perspective of psychology and marketing. Acquaints readers with the history, present and future expectations of the farm to outline the inspiration that led to the creati on of corporate style Vavroušek farm. Specifically explains the creation of the ornament, which is the basis of identity and the technology that connects the entire concept. Finally, it presents the resulting corporate style with specific examples related to the activities of Vavroušek farm.
    Beneš, Pavel, 1960-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér vizuální design
    užitkový design. reklama a propagace. vizuální styl. identita. statek. visual style. identity. farm. farmhouse. bakalářské práce
    7.05.011.4. 659.1. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.