Number of the records: 1  

Propagace boxu

  1. DA 7210
    Procházková, Šárka, 1990-
    Propagace boxu / Šárka Procházková. -- 2016. -- 26 listů, 11 nečíslovaných listů příloh : barevné ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Karel Míšek. -- Abstract: Práce se snaží analyzovat problematiku propagace boxu a podpořit jeho pozitivní vnímání jako sportovní činnosti z pohledu veřejnosti vytvořením propagačních materiálů k boxerským turnajům s níským rozpočtem.. -- Abstract: Work tries to analyze the problems of boxing promotion and support its positive perception as a sporting activity from the perspective of the public by creating promotional materials for boxing tournaments with low budget.
    Míšek, Karel, 1945-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér grafický design I
    grafický design. reklama a propagace. box. marketing. nízký rozpočet. propagační materiály. boxing. promotion. low budget. promotional material. bakalářské práce
    766:655. 659.1. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.