Number of the records: 1  

Zprostředkování umění osobám s těžkým zrakovým postižením

  1. Title statementZprostředkování umění osobám s těžkým zrakovým postižením / Helena Kafková
    Personal name Kafková, Helena, (dissertant)
    Phys.des.100 listů : barevné ilustrace + 1 CD
    NoteVedoucí práce Nikol Aková
    AbstractDiplomová práce se zabývá problematikou zprostředkování výtvarné výchovy zrakově postiženým jedincům a jejich integrace do běžných škol. Integrace je v dnešní době často skloňovaným tématem. Samotné začlenění zrakově nebo jakkoliv postiženého žáka do běžného kolektivu je velmi důležité provést co nejdříve, neboť tím dochází k setření rozdílů a tedy větší míře socializace. Pozornost je též věnována otázce začlenění výtvarné výchovy jakožto součásti vzdělávacího procesu zrakově postižených.
    This diploma thesis deals with the mediation of art education for visually impaired and their integration into regular schools. Integration of visually impaired is often discussed topic nowadays. The inclusion or visually (or otherwise) impaired needs to be realised as soon as possible, since this leads to a greater degree of social interaction. The issue of art education integration as part of the educational proces for visually impaired is also disscused.
    Another responsib. Aková, Nikol (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výtvarné výchovy (degree grantor)
    Subj. Headings výtvarná výchova * umělecká keramika * kresba * malba
    Subj. Headings zrakové postižení * integrace * art education * drawing * painting * ceramic art * visual impairment * integration
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect72/76 - Výtvarné umění
    UDC72/76:37.016 * 738 * 741/744 * 75 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00167958
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 59213300705921sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.