Number of the records: 1  

Sociální a politické postavení ženy podle Platóna a Aristotela

  1. Title statementSociální a politické postavení ženy podle Platóna a Aristotela / Alena Drakslová
    Personal name Drakslová, Alena, (dissertant)
    Phys.des.53 listů
    NoteVedoucí práce Martin Nitsche
    AbstractBakalářská práce má za cíl rozebrat a prozkoumat nejen rozdíl muži a ženami v oblasti vrozených dispozic, ale také důvody, které zapříčinily jejich nerovnoprávnost. Zaměříme se především na odlišný pohled Platóna a Aristotela a na problematiku žen spojenou s dobou antického Řecka, kde se budeme věnovat jednotlivým právům a povinnostem spojených s pohlavím. Zároveň si také představíme ženy, kterým se podařilo získat respekt a to nejen v oblasti filosofie.
    This bachelor thesis aims to analyze and explore not only the difference between men and women in the field of genetic predisposition, but also the reasons that caused their disenfranchisement. The focus will be mainly on different view of Plato and Aristotle, and to women's issues associated with the time of ancient Greece, where will be devoted to individual rights and responsibilities associated with sex. There will be introduced women who managed to earn the respect not only in the field of philosophy.
    Another responsib. Nitsche, Martin, 1975- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie (degree grantor)
    Subj. Headings genderová studia * muži a ženy * gender * sociální role
    Subj. Headings imanence * plození * žena * gender studies * produce * woman
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect3 - Společenské vědy
    UDC305 * 316.346.2 * 316.66-055.1/.3 * 316.663 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170696
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 57253300705725sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.