Number of the records: 1
Fenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy
Title statement Fenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy [rukopis] / Markéta Kvasničková Personal name Kvasničková, Markéta (dissertant) Issue data 2015 Phys.des. 125 l. : il. + DVD-ROM Note Ved. práce Jitka Géringová Abstract Uvedení pojmu flow do pedagogiky je sledováno ve výuce Výtvarné výchovy na základě kvalitativního výzkumu s cílem podpořit povědomí o motivaci studentů. Vychází z předpokladů vývojové psychologie, empirické praxe a teorií hlubinné psychologie a tvořivosti. Application of Flow phenomenon on pedagogy domain, namely in Arts education, is based on qualitative research. The aim is to enhance motivation sources in students. Theoretical backround is provided by developmental psychology, practice-based resarch and rooted in dynamic psychology theory and creativity. Another responsib. Géringová, Jitka, 1969- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výtvarné výchovy (degree grantor) Subj. Headings výtvarná výchova * pedagogika * motivace * psychologie Subj. Headings flow * výzkum * Arts education * motivation * flow * psychodynamic psychology * research Form, Genre disertace Conspect 72/76 - Výtvarné umění UDC 159.9 * 159.947.5 * 37.01 * 72/76:37.016 * (043.3) Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171215 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DB 40 3300021646 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1