Number of the records: 1  

Fenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy

  1. Title statementFenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy [rukopis] / Markéta Kvasničková
    Personal name Kvasničková, Markéta (dissertant)
    Issue data2015
    Phys.des.125 l. : il. + DVD-ROM
    NoteVed. práce Jitka Géringová
    AbstractUvedení pojmu flow do pedagogiky je sledováno ve výuce Výtvarné výchovy na základě kvalitativního výzkumu s cílem podpořit povědomí o motivaci studentů. Vychází z předpokladů vývojové psychologie, empirické praxe a teorií hlubinné psychologie a tvořivosti.
    Application of Flow phenomenon on pedagogy domain, namely in Arts education, is based on qualitative research. The aim is to enhance motivation sources in students. Theoretical backround is provided by developmental psychology, practice-based resarch and rooted in dynamic psychology theory and creativity.
    Another responsib. Géringová, Jitka, 1969- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výtvarné výchovy (degree grantor)
    Subj. Headings výtvarná výchova * pedagogika * motivace * psychologie
    Subj. Headings flow * výzkum * Arts education * motivation * flow * psychodynamic psychology * research
    Form, Genre disertace
    Conspect72/76 - Výtvarné umění
    UDC159.9 * 159.947.5 * 37.01 * 72/76:37.016 * (043.3)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171215
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DB 403300021646sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.