Number of the records: 1  

Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity J. E. Purkyně při výběru potravin

  1. DA 5085
    Pyšný, Tomáš, 1992-
    Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity J. E. Purkyně při výběru potravin = The influence of advertisement on J. E. Purkyně University students purchase decision-making process of grocery choice / Tomáš Pyšný. -- 2015. -- 70 listů : grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Čeněk Celer. -- Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním "Vlivu reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity J. E. Purkyně při výběru potravin". Teoretická část je zaměřena na proces kupního rozhodování a vliv reklam v médiích. V praktické části se ukrývá hlavní složka mé práce, kdy jsem zjišťoval názory studentů UJEP a jejich chování v oblasti výběru potravin. Veškeré informace jsem získal za pomoci hromadného dotazníku, který jsem následně zpracoval do grafů a tabulek.. -- Abstract: This bachelor thesis deals with the researching of "The influence of advertisement on J. E. Purkyně University students purchase decision-making process of grocery choice". The theoretical part is focused on the purchase decision-making process and the influence of advertisements in media. In the practical part is hidden the main component of my work when I was finding out opinions of students of UJEP and their behavior in the area of grocery choice. I gained all information with the help of the mass questionnaire which I processed into the graphs and tables then.
    Celer, Čeněk, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    reklama a propagace. kupní síla. obchod s potravinami. média. purchase decision-making process. advertisement. groceries. bakalářské práce
    659.1. 339.133.3. 339.166:663/664. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.