Number of the records: 1  

Kde se setkávají děti MŠ s kvantitou - propojení s výukou matematických představ

  1. DA 4584
    Bartošová, Věra, 1972-
    Kde se setkávají děti MŠ s kvantitou - propojení s výukou matematických představ [rukopis] / Věra Bartošová. -- 2015. -- 167 l.: il., grafy, tabulky. -- Ved. práce Jiří Henzl. -- Abstract: Kvantita počet množství" slova, která jsou běžnou součástí naší komunikace, našeho každodenního života. Seznamují se s nimi již děti v mateřské škole, již zde jsou položeny základy finanční gramotnosti. Tato práce se zabývá otázkou, kde všude narazíme v MŠ na kvantitu a jak tohoto setkání využít při rozvoji matematických představ. Úvod práce je zasvěcen charakteristice různých typů předškolního vzdělávání. Praktickou část tvoří soubor otázek sloužících jako inspirace pro učitele MŠ v průběhu celého dne a pracovní listy zaměřené na počet v různé podobě.. -- Abstract: Quantity number amount"; these words are a common part of our communication and our daily life. The children become familiar with them during their early childhood (preschool) education. That is where the foundations for financial literacy are laid. This thesis deals with the question of where exactly we can encounter the term "quantity" in the preschool education and how to use it to develop mathematical ideas. The introduction of the thesis describes the characteristics of various forms of preschool education. The practical part consists of a series of questions serving as an inspiration for preschool teachers during their daily activities, and of worksheets that focus on different types of numbers.
    Henzl, Jiří. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Pedagogická fakulta. Katedra matematiky
    děti předškolního věku. matematické myšlení. mateřské školy. kvantita. počet. pracovní listy. mathematical thinking. preschool education. quantity. number. working leaf. bakalářské práce
    316.346.32-053.4. 51:165. 373.24. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.