Number of the records: 1  

Koučování jako metoda vyučování

  1. Title statementKoučování jako metoda vyučování [rukopis] / Alena Krchňavá
    Personal name Krchňavá, Alena, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.53 l.
    NoteVed. práce Helena Vomáčková
    AbstractTato práce sleduje využitelnost koučinku jako metody výuky na čtyřech venkovských základních školách. Cílem práce je zjistit, zda a do jaké míry je metoda koučování využívána v pedagogické praxi venkovských základních škol. Jejím výzkumným úkolem je zjistit využívání koučinku ve výuce na základních školách v porovnání s ostatními styly vedení ve školní praxi. Empirická část se opírá o výzkumnou sondu realizovanou formou dotazníkového šetření na čtyřech základních školách venkovského typu.
    This bachelor thesis studies the applicability of coaching as method of teaching at four rural primary schools. The aim is to find the scope of using the coaching method in practice. The part devoted to research deals with the assessment of the coaching effectiveness and its tools in practice. Thesis is divided into a theoretical and an empirical part. The empirical part is based on a questionnaire research that had been done at four rural elementary schools.
    Another responsib. Vomáčková, Helena, 1958- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (degree grantor)
    Subj. Headings vyučovací metody * koučování * základní školy
    Subj. Headings management * styly vedení * mentoring * delegování * participace * method of coaching * styles of lead * primary school * mentoring * delegation * participation * coaching
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect371 - Školství (organizace)
    UDC371.3 * 316.46.058.2 * 373.3 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171761
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 41413300704141sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.