Number of the records: 1
Rovnice ve výuce na ZŠ projektovou metodou
- DA 3981
Antonová, Anna, 1973-
Rovnice ve výuce na ZŠ projektovou metodou [rukopis] / Anna Antonová. -- 2014. -- 71 l. : schémata + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Magdalena Krátká. -- Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problémem zavádění projektové výuky do vyučovacího procesu matematiky na základní škole. Součástí práce je porovnání vyučovacích stylů, přiblížení pojmu projekt, projektová výuka a projektová metoda. Seznámení se s alternativní metodou výuky v podobě projektu. První teoretická část s těmito termíny čtenáře stručně seznámí a uvede do problematiky projektové výuky na základní škole. Praktická část popisuje vlastní projekt, projektový den, jeho přípravu, průběh, zhodnocení a dokumentaci. To je provázeno vlastními poznámkami k realizovanému. Závěrečná část shrnuje postřehy, poznatky a nabyté zkušenosti z výuky rovnic, respektive užití rovnic jako matematického nástroje při řešení reálných životních situací, jejich využití v běžném životě. Tato část hodnotí výsledky a průběh projektu.. -- Abstract: This thesis deals with the problem of implementation of project based learning in teaching mathematics at primary school. Part of this work is comparing of teaching styles , clarification of concepts - project, project teaching method and project based learning and also introduction to the alternative method of teaching in the form of a project. The first theoretical part introduces the reader to the problematic of the project based teaching and learning at the elementary school. The practical part describes the realized project ,the whole project day, the preparation, the process, evaluation and documentation of the project. It's completed with personal notes about the project realization. The final part summarizes the insights, knowledge and experience gained from teaching equations especially using equations as mathematical tools for solving real -life situations and their using in everyday life. In conclusion the realization of the project and results are evaluated.
Krátká, Magdalena, 1977-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Přírodovědecká fakulta. Katedra matematiky
matematika. rovnice. učivo základních škol. projekt. projektová výuka. projektová metoda. žák. metody výuky. design. project based learning. project method. equations. student. teaching methods. diplomové práce
51. 519.61/.64. 373.3.016. (043)378.2
Number of the records: 1