Number of the records: 1
Užití emocí v reklamní tvorbě
Údaje o názvu Užití emocí v reklamní tvorbě [rukopis] / Marie Čermáková Osobní jméno Čermáková, Marie, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 28 l. : barev. il. + 1 CD-ROM Poznámky Ved. práce Miroslav Vojtěchovský Abstrakt Bakalářská práce se zabývá ve své teoretické části emocemi z psychologického hlediska a poté se zabývá jejich vztahem k marketingu a reklamě. Rozebírá reklamní strategii společnosti Nike, na kterou navazuje výstupem v praktické části. Thesis is focusing on emotions (definition, psychology theories) and their relationship to marketing and advertising. It analyzes advertising strategy of Nike company, which is connected to the practical part of thesis. Dal.odpovědnost Vojtěchovský, Miroslav, 1947-2024 (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér aplikovaná a reklamní fotografie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla umělecká fotografie * reklama a propagace * emoce Předmět.hesla neuromarketing * marketing * Nike * emotions * neuromarketing * advertising Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 77 - Fotografie. Fotografické postupy MDT 77.04 * 659.1 * 159.942 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170961 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 3843 3300703843 sklad C pouze prezenčně
Number of the records: 1