Number of the records: 1
Užití emocí v reklamní tvorbě
Title statement Užití emocí v reklamní tvorbě [rukopis] / Marie Čermáková Personal name Čermáková, Marie, (dissertant) Issue data 2014 Phys.des. 28 l. : barev. il. + 1 CD-ROM Note Ved. práce Miroslav Vojtěchovský Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu, 2014 Another responsib. Vojtěchovský, Miroslav, 1947-2024 (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér aplikovaná a reklamní fotografie (degree grantor) Subj. Headings umělecká fotografie * reklama a propagace * emoce Subj. Headings neuromarketing marketing Nike emotions neuromarketing advertising Form, Genre bakalářské práce Conspect 77 - Fotografie. Fotografické postupy UDC 77.04 * 659.1 * 159.942 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170961 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 3843 3300703843 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1