Number of the records: 1  

Marketingová strategie hokejového klubu

  1. Title statementMarketingová strategie hokejového klubu [rukopis] / Tereza Brtková
    Personal name Brtková, Tereza, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.52 l., [9] l. příl. : barev. il., grafy, schémata, tabulky
    NoteVed. práce Jiří Novotný
    AbstractTato bakalářská práce se zabývá strategií hokejového klubu. Předmětem je analyzovat současnou marketingovou strategii HC Most, s. r. o. a na základě této analýzy navrhnout řešení pro její zlepšení a inovaci. První část práce se věnuje teoretickým pojmům z oblasti sportovního marketingu, jeho definice, historie. Zahrnuje dále také teoretickou specifikaci jednotlivých kroků, nutných k bližšímu poznání aktuální situace, ve které se podnik nachází. Mezi ně patří analýza okolního prostředí organizace, analýza organizace samotné, analýza zákazníka a marketingový mix. Ve druhé, praktické části práce, je obsažena základní charakteristika klubu. Třetí kapitola analyzuje současnou marketingovou strategii na základě postupu popsaném v teoretické části. V poslední kapitole je zpracováno dotazníkové šetření a návrhy výsledných doporučení.
    This thesis deals with the strategy of the hockey club. Its main mission is to analyze the current marketing strategy of the hockey club HC Most, Ltd. and propose some solutions on the basis of this analyze. The first part of this thesis is concerned with theoretic terms of the sport marketing, its definition and history. It also includes theoretical specification of particular steps that are needed for closer recognition of the actual situation. Those steps are analysis of the external environment of the organization, analysis of the organization, customer analysis and marketing mix. In the second part, there is a basic characteristic of the hockey club. The third chapter analyses current marketing strategy on the base of the steps from the first chapter. Last chapter includes customer research and final recommendations.
    Another responsib. Novotný, Jiří, 1946 leden 6.- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings marketingová strategie * sportovní marketing * marketingový mix * hokejový klub * marketing strategy * sports marketing * marketing mix * hockey club
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC(043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159216
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 13263300701326sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.