Number of the records: 1  

Přínos výtvarné výchovy v problematice nástupu a průběhu 1. třídy ZŠ

  1. Title statementPřínos výtvarné výchovy v problematice nástupu a průběhu 1. třídy ZŠ [rukopis] / Petra Doucková
    Personal name Doucková, Petra, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.146 l. : barev. il. + 1 CD-ROM
    NoteVed. práce Lenka Minaříková
    AbstractDiplomová práce se zabývá přínosem výtvarné výchovy v problematice nástupu a v průběhu 1. třídy ZŠ. Hlavním cílem bylo popsat přínosy výtvarné výchovy a dokázat je prostřednictvím realizace výtvarného projektu "Jsme tu spolu rádi". Součástí diplomové práce jsou také výtvarné techniky a metody, které lze efektivně využít v rozvoji jemné motoriky dětí a nácviku skupinové práce v 1. třídě.
    This thesis focuses on the contribution of art education during the first year of primary school. The main objective was to describe the benefits of art and to prove them by implementing the art project "We are happy together". The thesis also contains art techniques and methods that can effectively used when developing fine motor skills and practising group work during the 1 st grade.
    Another responsib. Minaříková, Lenka (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním (degree grantor)
    Subj. Headings výtvarná výchova * výtvarné techniky * kreativita
    Subj. Headings mladší školní věk * výtvarná výstava * tvořivost * umění * specifika 1. třídy * rozvoj jemné motoriky * Art * art techniques * elementary school age * art exhibition * creativity * specificities of the first grade * development of fine motor skills
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect72/76 - Výtvarné umění
    UDC72/76:37.016 * 72/76.02 * 159.954 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00164399
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 4893300700489sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.