Number of the records: 1
Komparativní analýza řešení sociálně patologických jevů v pobytových zařízení středních škol
Title statement Komparativní analýza řešení sociálně patologických jevů v pobytových zařízení středních škol [rukopis] / Iva Stránská Personal name Stránská, Iva, (dissertant) Issue data 2013 Phys.des. 67 l., [6] l. příl. : grafy, tabulky Note Ved. práce Michal Slavík Abstract Diplomová práce si klade za cíl analyzovat, činnosti, možné postupy a intervenci školních metodiků prevence v pobytových zařízeních internátního typu při středních odborných školách a středně odporných učilištích s cílem využití pro speciální pedagogiku. V provedeném kvantitativním výzkumu bude použito metody dotazníku. Respondenty jsou žáci (studenti) vybraných školských zařízení. This thesis aims to analyze the activities, procedures and possible intervention school prevention in residential boarding at secondary technical school and secondary vocational schools to be used for special education. In quantitative research will be conducted using the questionnaire method. Respondents are pupils (students) of selected school facilities. Another responsib. Slavík, Michal, 1976- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (degree grantor) Subj. Headings poruchy chování * internáty * adolescenti Subj. Headings intervence * školní metodik prevence * sociálně patologické jevy * možnosti intervence * analyzace postupů * domov mládeže * prevence * respondent * intervention * school prevention * social pathology * the possibility of intervention * analyzace procedures * boarding * home of youth * behavioral disorders * prevention Form, Genre diplomové práce Conspect 616.89 - Psychiatrie UDC 616.89-008.447 * 371.87 * 316.346.32-053.67 * (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00167682 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 938 3300700938 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1