Number of the records: 1
Analýza činnosti Call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění
Title statement Analýza činnosti Call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění [rukopis] / Helena Cihelníková Personal name Cihelníková, Helena, (dissertant) Issue data 2012 Phys.des. 55 l., [17 l. příl.] : grafy, mapy, schémata, tabulky Note Ved. práce Petr Brázda Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013 Another responsib. Brázda, Petr (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings telemarketing * řízení vztahů se zákazníky Subj. Headings call centrum marketingové prostředí telefonní operátoři servis pro zákazníky efektivita call centre marketing environment telephone operators service for customers efficiency Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:654.15 * 005.346 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160242 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 270 3300700270 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1