Number of the records: 1  

Analýza činnosti Call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění

  1. Title statementAnalýza činnosti Call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění [rukopis] / Helena Cihelníková
    Personal name Cihelníková, Helena, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.55 l., [17 l. příl.] : grafy, mapy, schémata, tabulky
    NoteVed. práce Petr Brázda
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013
    Another responsib. Brázda, Petr (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings telemarketing * řízení vztahů se zákazníky
    Subj. Headingscall centrum marketingové prostředí telefonní operátoři servis pro zákazníky efektivita call centre marketing environment telephone operators service for customers efficiency
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:654.15 * 005.346 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00160242
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 2703300700270sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.