Number of the records: 1
Marketingová strategie Poradny pro občanství, občanská a lidská práva
- S-BP 5563
Horváthová, Denisa, 1990-
Marketingová strategie Poradny pro občanství, občanská a lidská práva [rukopis] / Denisa Horváthová. -- 2012. -- 53 l., [4] l. příl. : grafy, schémata, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Bakalářská práce na téma ?Marketingová strategie Poradny pro občanství, občanská a lidská práva? nejen zhodnocuje marketingovou strategii, ale i doporučuje Poradně pro občanství, občanská a lidská práva marketingové nástroje, které nevyužívá nebo využívá nedostatečně. Bakalářská práce popisuje různé metody komunikace, které nezisková organizace může využít, konkrétně tedy i Poradna pro občanství, občanská a lidská práva. Jednotlivé kapitoly se věnují teorii marketingu v neziskovém sektoru, charakteristikou Poradny pro občanství, občanská a lidská práva, analýzou výsledků místního šetření a doporučením na zefektivnění propagace. Poradna pro občanství, občanská a lidská práva by se neměla pouze spoléhat na dotace ze státního rozpočtu a rozpočtu EU a více se věnovat propagaci, aby si udržela zájem a podporu sponzorů a získala i nové sponzory. Poradna pro občanství, občanská a lidská práva by se měla snažit uspokojit klienty i v jiných lokalitách v ČR. Ať už hledá nové klienty, sponzory či se snaží rozšířit, k tomu všemu potřebuje investovat svůj čas i finance do vhodné komunikační strategie.. -- Abstract: Bachelor´s thesis ?Marketing strategy of Counselling center for Citizenship, Civil and Human Rights? valorizes not just marketing strategy but also recommends to Counselling center for Citizenship, Civil and Human Rights marketing tools, which they don´t use or underuse. Bachelor thesis describes various methods of communication that can use a non-profit organization, specifially Counselling center for Citizenship, Civil and Human Rights. Individual chapters deal with theory of the marketing strategy in non-profit sector, characteristic of the Counselling center for Citizenship, Civil and Human Rights, analyzing the results of research and recommendations to streamline the promotion. Counselling center for Citizenship, Civil and Human Rights should not only rely on grants from the state budget, the EU budget and give more publicity to hold interest and support of sponsors and also to gain new sponsors. The Counselling center for Citizenship, Civil and Human Rights should try hard to satisfy clients in other locations in the Czech Republic. Whether they are looking for new clients, sponsors, or they are looking to expand, to all this they need to invest their time and money into an appropriate communication strategy.
Jánská, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
neziskový sektor. neziskové organizace. marketingová komunikace. marketingová strategie. sociální služby. komunikační strategie. marketing v neziskovém sektoru. neziskový marketing. internetový marketing. marketingové nástroje. propagace. komunikační mix. marketingový mix neziskové organizace. nonprofit sector. NGOs. marketing strategy. marketing communications. social services. communication strategy. marketing in the nonprofit sector. nonprofit marketing. internet marketing. marketing tools. advertising. communication mix. marketing mix of the nonprofit organization. bakalářské práce
061.2. 334.012.46. 347.191.11. 658.8:316.77. (043)378.22
Number of the records: 1