Number of the records: 1
Zhodnocení používání marketingových nástrojů v prostředí přirozeného monopolu
- S-BP 5349
Mašková, Dana, 1976-
Zhodnocení používání marketingových nástrojů v prostředí přirozeného monopolu [rukopis] / Dana Mašková. -- 2011. -- 65 l., [6] l. příl. : mapy, grafy, schémata, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Na příkladu distribuční plynárenské společnosti hodlám zhodnotit využívání nástrojů moderního marketingu, aplikaci pro-zákaznického přístupu a zejména nastavení komunikačních metod u společnosti s přirozeně monopolním postavením. Mým cílem je návrh pro zlepšení a zjednodušení procesu komunikace se zákazníky - stávajícími i potencionálními odběrateli zemního plynu. Z popisu a zhodnocení konkrétního procesu bych ráda vytvořila výstup, který by byl skutečně aplikovatelný v procesech souvisejících s přístupem k partnerům v oblasti výstavby a odkupů plynárenských zařízení.. -- Abstract: On the example of gas distribution companies I intend to evaluate the use of tools of modern marketing, application, customer access and communication methods to customize the company with a natural monopoly. My goal is a proposal to improve and simplify the process of communication with customers - existing and potential customers of natural gas. The description and evaluation of a particular process, I would like to create output that would be really applicable in processes related to access to partners in the construction and equipment purchases of gas.
Zima, Jiří. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
marketing. monopoly. energetika. plynárenství. komunikace (sdělování). marketingové nástroje. společnost s dominantním postavením. regulace. RWE. Marketing. marketing tools. monopoly. a company with a dominant position. power industry. gas. communication. regulation. RWE. bakalářské práce
316.77. 662.76. 351.824.11. 620.9. 339.13.012.434. 339.138. 658.8. (043)378.22
Number of the records: 1