Number of the records: 1  

Internetový marketing

  1. S-DIP 1166
    Havlatová, Nikol, 1986-, bakal. FSE 2009
    Internetový marketing [rukopis] / Nikol Havlatová. -- 2011. -- 75 l., [4] l. příl. : il., grafy, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstract: V této práci se věnuji internetovému marketingu a jeho nástrojům. Dále se zabývám internetovou reklamou a jejími druhy. Důležitou součástí této práce je kapitola o webových stránkách. Zde je vysvětleno, co je potřeba k tomu, aby se web mohl objevit na internetu. Tedy výběr webhostingu a domény. Poté se zde také můžeme dozvědět, jaké existují způsoby propagace webu. V praktické části se zabývám tím, jaké jsou rozdíly ve webových stránkách vytvořených profesionálem a laikem. A to rozdíly v propagaci, kvalitě, návštěvnosti, pozici ve vyhledávání atd.. -- Abstract: This work is dedicated to Internet marketing and its tools. Furthermore, I deal with Internet advertising and its types. An important part of this work is the chapter about the websites. Here is explained what is needed for the web page to appear on the internet. It discusses selection of webhosting and domain. Then we can also learn what are the ways of promoting the site. Practical part contains what are the differences in web sites created by professional and layman. And the differences in advertising, quality, traffic, position in search, etc.
    Ryšánková, Štěpánka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    internet. marketing. internetový marketing. WWW stránky. internetová reklama. profesionální web. laický web. propagace webu. vytváření webu. internet. marketing. internet marketing. website. professional web. lay web. internet advertising. web promotion. site creation. diplomové práce
    659.19. 004.738.12. 658.8:004.738.5. 339.138. 658.8. 004.738.5. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.