Number of the records: 1  

Analýza reklamní kampaně "Žiju BIO

  1. Title statementAnalýza reklamní kampaně "Žiju BIO [rukopis] / Jana Kusová
    Personal name Kusová, Jana, (dissertant)
    Issue data2011
    Phys.des.72 l. : barev. il., grafy, tabulky + 1 CD-ROM
    NoteVed. práce Egor Sidorov. CD-ROM v kapsičce
    AbstractTeoretická část této práce má poskytnout obecné informace o biopotravinách. Popisuje zásady, legislativu a vývoj prodeje biopotravin na trhu před a v průběhu kampaně Žiju BIO, která probíhala v České republice v letech 2007-2010. V samostatné kapitole je podrobně rozebrána efektivita kampaně a celkové hodnocení kampaně a biopotravin veřejností, které je tvořeno na základě marketinkového výzkumu agentury STEM/MARK. Závěrem teoretické části jsou rozepsány návrhy na úpravu kampaně. Praktická část zkoumá cílovou skupinu žen ve věku 20-40 let. Tuto skupinu vyhodnotil marketingový průzkum agentury STEM/MARK jako nejvyšší kupní sílu biopotravin. Na základě dotazníkové metody jsem prověřovala, zda nakupují biopotraviny, jaký způsob nákupu jim vyhovuje a co je při nákupu ovlivňuje. Z výsledků pak vyvozuji, zda by mnou navržené změny propagace, navržené v teoretické části práce, měly úspěch.
    The theoretical part of this work focuses on the general information on organic food. It describes the principles, legislation and development of organic food on the sales market before and during the campaign ?I live BIO?. This campaign was realized in the Czech Republic from 2007 to 2010. The efficency of the compaign is described in a separate chapter and it is based on a public research, which is formed by Marketing agency STEM / MARK. Finally, the theoretical part introduces some changes for improving the campaign. The practical part examines the women, between 20-40 years old. This group was evaluated by marketing agency STEM / MARK as the highest purchasing power of the organic food. I examined, whether they buy organic food, which type of shopping they prefere and what influences them during the shopping. Then the results were compared with the proposed changes from the theoretical part, and confirmed or disproved their success.
    Another responsib. Sidorov, Egor, 1983- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Fakulta životního prostředí. Katedra společenských věd (degree grantor)
    Subj. Headings biopotraviny - Česko * ekologické zemědělství - Česko * hygiena výživy * zdravý životní styl * osvěta
    Subj. Headings Organic food * organic farm * organic farming * educational advertising campaign * a healthy lifestyle
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect631 - Zemědělství. Pedologie. Agrotechnika. Agroekologie
    UDC37.011 * 613 * 613.2 * 631.147 * (437.3) * 613.2:631.147 * 663/664:631.147 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00128253
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    Z-DP 18614201938458sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.